• Saillakers.com.tr'den nasıl sipariş verebilirim ?

    www.saillakers.com.tr adresimizden veya 0212 549 38 72 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayarak sipariş verebilirsiniz, ayrıca 0554 587 64 21 numaralı Whatssap Destek Hattımız aracılığı ile de sipariş verebilirsiniz.

    Satın almak istediğiniz ürünü " SEPETE EKLE " butonu ile sepetinize ekleyebilirsiniz ya da " HEMEN AL " butonu ile satın alma işlemini daha hızlı sonuçlandırabilirsiniz.

    Alçılan sayfada ürün detayınızı görüntüleyerek " ALIŞVERİŞİ TAMAMLA " butonuna tıklayarak bir sonra ki aşamaya geçiniz.

    Açılan ekranda eğer saillakers.com.tr adresimiz üzerinde bir üyeliğiniz mevcut ise üyelik bilgilerinizi eksiksiz doldurduktan sonra giriş butonuna basarak bir sonra ki adıma geçebilirsiniz, ancak üye olmadan alışveriş yapmak istiyorsanız, " ÜYELİKSİZ DEVAM ET " butonuna tıklayarak bir sonra ki adıma geçebilirsiniz, ayrıca " FACEBOOK İLE BAĞLAN " ve " GOOGLE PLUS İLE BAĞLAN " butonları ile kısa süre içerisinde kolay üyelik oluşturarak bilgilerinize girmeden üyelik işleminizi tamamlanmasını hızlıca sağlayabilirsiniz.

    Sonraki sayfada açılacak teslimat adresi kısmını eksiksiz bir şekilde doldurarak " KAYDET " butonuna basıp adresinizi sistem üzerinde sunulan Kargo Alternatiflerinden birini seçerek sonra ki adıma geçmek için "Devam et" butonuna basınız.

    Son olarak ödeme yöntemlerinden birini seçerek " Kapıda Ödeme - Kredi Kartı - Havale v.b " "Siparişi Tamamla" butonuna tıklayarak satın alma işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

  • Oluşturduğum siparişime ürün ekleme-çıkarma veya siparişimde değişiklik yapabilir miyim?

    Faturanız kesilmeden önce yeni ürün talebinizi veya siparişinizde değişiklik yapabilirsiniz, 0212 549 38 72 numaralı müşteri hizmetlerimize ulaşarak talebinizi iletmeniz yeterlidir..

  • Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim ?

    Sitemizin sağ üst kısmından " ÜYE GİRİŞİ " yaptıkran sonra , " HESABIM " sekmesine tıklayınız, açılan pencere de " SİPARİŞLERİM " sekmesine tıkladıktan sonra " KARGOM NEREDE " butonuna basarak kargonuzu online olarak takip edebilirsiniz.

    Ayrıca siparişiniz sevk edilirken üye olurken tarafımıza ilettiğiniz e-posta adresiniz ve iletişim bilginize kargo takip bilgileriniz iletilmektedir.

  • Siparişim hatalı geldi. Ne yapmalıyım?

    Hatalı gelen işlemlerinizi anlaşmalı kargo şirketlerimiz üzerinden ücretsiz değişim ve iade gerçekleştirebilirsiniz.

    Yurtiçi İade: Ürününüzü kargodan teslim aldığınız tarihten itibaren 15 gün içerisinde ücretsiz değiştirebilir ya da iade edebilirsiniz.

    İade Adresimiz ; İ.OS.B Aymakoop San. Sit. A3 BLOK. Kat : 3 No 301 Başakşehir/İstanbul

    İade ettiğiniz ürünler firmamıza ulaştıktan sonra işlemizin başlatılmaktadır, ancak işlem takibi açısından ürününüzü gönderirken sistem üzerinden iade formu doldurmanız ya da [email protected] adresine iadeniz ile ilgili bilgilendirici mail göndermeniz gerekmektedir, ücret iadeleriniz işleminiz onaylandıktan sonra 14 gün içerisinde ürün bedeliniz ödeme yönteminize iadesi gerçekleştirilir.

    Yurtdışı İade: Yurtdışın'dan iade göndermek isteyen müşterilerimizin öncelikle [email protected] adresimize ya da Whatsapp Destek hattımız üzerinden " 0554 587 64 21 " numaralı hattımıza konu hakkında açıklayıcı bilgi ve görseller ile ön talepte bulunmaları gerekmektedir, iade talebinin onaylanması durumunda ülkelerinde bulunan resmi posta yolu ile kargo ücretini karşılamak koşulu ile ücret iadesi gerçekleştirebilirler.

  • Sipariş vermek için üye olmak zorunda mıyım?

    Sipariş oluşturmak için üye olmanız zorunlu değilsiniz, ancak siparişiniz ile ilgili detaylara ulaşmanız ve takibi açısından üyelik oluşturarak alışverişinizi tamamlamanızı öneririz.Ayrıca kampanya, indirim ve fırsatlardan haberdar olmanız açısından üye olmanızı tavsiye etmekteyiz.

  • Üyeliksiz oluşturduğum siparişlerimi nasıl takip edebilirim ?

    Üyeliksiz Alışveriş seçeneğini kullanarak siparişini oluşturan müşterilerimiz için sistem otomatik olarak üyelik oluşturmaktadır, oluşturulan üyeliğinize giriş yapmak için şifremi unuttum seçeneği ile şifrenizin E-posta adresine gönderilmesini sağlayabilirsiniz, akabinde gelen yenileme talebi ile yeni şifre oluşturarak sisteme giriş yapabilirsiniz.

    Ayrıca ürün kargolama süreçlerinde sisteme belirtmiş olduğunuz e-posta üzerinden ve iletişim bilginiz üzerinden SMS ile bilgilendirilirsiniz.

    Ayrıca siparişinizi 0212 549 38 72 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayarak ya da  0554 587 64 21 numaralı Whatsapp Destek hattımızdan takip numaranızı talep edebilirsiniz.

  • "Sepetim" nedir, nasıl kullanılır?

    "Sepetim" ana sayfamızın sağ üst köşesinden kolayca ulaşabileceğiniz, sitemizden alışveriş yaparken sıkça kullanacağınız bir ekrandır. Bu ekranda şunları yapabilirsiniz:

    Ürün sayfalarında gezerken beğendiklerinizi, ürünlerin çevresinde bulunan "Sepete Ekle" butonu yardımıyla sepetinize ekleyebilirsiniz.

    Almak istediğiniz ürünlerin adetlerini belirleyebilirsiniz.

    Alışveriş sırasında almaktan vazgeçtiğiniz bir ürün olursa, İlgili ürününün sağ tarafında bulunan "X" butonuna basarak ürünü sepetinizden çıkartabilirsiniz.

    Sepetinizin KDV dahil ve hariç tutarlarını sepet sayfasından görüntüleyebilirsiniz.

  • Ürünleri sepetimde ne kadar bekletebilirim?

    Sepetinizde ki ürünler siz siparişinizi tamamlayana kadar sepetinizde muhafaza edilir.

  • Siparişimi hediye paketi yapabilir misiniz?

    Şuan için hediye paketi şeklinde gönderim sağlamıyoruz, ancak müşterilerimizden gelen talepler doğrultusunda konu ile ilgili çalışmalarımız devam ediyor çok kısa süre de sevdiklerinize ürünlerimizi çok daha şık paketlerde hediye edebileceksiniz.

  • Hediye çeklerinin kullanıldığını nasıl anlarız ?

    Hediye çeklerinizi sepetinize girdiğinizde sağ alt köşede ki hediye çeki butonu ile uygulayabilirsiniz, uygulandığını ise sağ altta ki " Hediye Çeki " indirimi sekmesinden teyit edebilirsiniz, ayrıca kullanım öncesi sepet tutarınız ile hediye çeki kullanımından sonra ki tutarları kıyaslayarakta anlayabilirsiniz.

  • Hediye çeklerimi tüm siparişlerimde kullanabilir miyim ?

    Hediye çeklerinizi istediğiniz ve geçerli olan tarih aralığında herhangi bir siparişiniz için kullanabilirsiniz.

  • Siparişimin ödemesi alındı, ancak siparişimin oluştuğunu düşünmüyorum ne yapmalıyım?

    Siparişinizin ödemesi alındığını ve hesabınızda siparişinizin görünmediğini düşünüyorsanız, [email protected] adresine ödeme dekontunuzu göndermenizi rica ederiz, ayrıca 0212 549 38 72 numaralı hattanda siparişinizin durumunu ve ödeme kaydını sorgulayabilirsiniz.

  • Sipariş verdikten sonra ürünün fiyatı düşmüş. Ne yapabilirim?

    Ürününüzü satın aldıktan sonra fiyatının düşmesi ya da artması siparişinizde ki tutarı etkilemez, Ali Göl Ayakkabı olarak ürün fiyatlarını değiştirme hakkına sahip olduğumuzu hatırlatırız.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR